Facebook Youtube Whatsapp

נראה מעניין ! אשמח לקבל פרטים נוספים...

השאר/י פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

    ימי כיף לחברות

    פארק הבמבוק בפרדס חנה
    יכול להיות המקום המושלם לקיים בו יום כיף לחברות
    מרחב פרטי ענק ומוצל עם שירותי מזנון
    והיצע גדול ומגוון של אטרקציות וסדנאות למבוגרים ולילדים

    נשמח להתאים לך סדנה מיוחדת ובלתי נשכחת

    השאר/י פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

      מבין לקוחותינו

      ימי כיף לחברות קטנות וגדולות

      חברות קטנות כמו גם גדולות הבינו זה מכבר כי שילוב של ימי כיף לחברות הינה משימה חשובה שלא מומלץ לוותר עליה.
      פעילויות פעילות גיבוש לצוות מיוחדות אלו מאפשרות את גיבוש העובדים בצורה יעילה, שבירת שגרה ומנוחה מימי העבודה הקשים והעמוסים.
      פארק הבמבוק בפרדס חנה פותח את שעריו ומזמין אתכם ואת העובדים לכם ליום מהנה ופעיל במיוחד בו תוכלו לגלות את עולם הבמבוק וליצור ממנו את כל העולה לראש.

      ימי כיף לחברות – שמים את העובד במרכז

      ימי כיף לחברות מהוות את הזדמנות הזהב שלכם לשים את העובדים שלכם במרכז ולהעניק לכם חוויה ייחודית ומהנה במיוחד בשילוב חבריהם למקום העבודה ואף לצרף את משפחותיהם לחגיגות. ימים מיוחדים אלו מאפשרים לצאת לרגע מהשגרה העמוסה ולהתנתק ממנה ליום מהנה במיוחד. במהלכו ניתן יהיה לשלב אטרקציות, פעילויות ואף סדנאות שונות ומגוונות.

      אחת הדרכים היעילות ביותר להפוך את היום לכיף במיוחד תהיה בעת שילוב של סדנאות מיוחדות. פארק הבמבוק מעניק לכם את האפשרות לבחון בין מגוון רחב של סדנאות אשר יתאימו הן לעובדים שלכם והן לבני המשפחה שלכם. כך שניתן יהיה לגבש בין הצוותים השונים ובין המשפחות שלהם.

      זו ההזדמנות שלכם להפגין את ההערכה והתודה שלכם לכל אחד מהצוות שלכם. זאת על ידי פעילות מגבשת ומרשימה אשר אף תאפשר לכם לחזור לביתם בסופו של היום עם מזכרות שהכינו במו ידיהם במהלך יום הכיף.

      ימי כיף לחברות וגיבוש לצוות

      פארק הבמבוק בפרדס חנה בעל וותק של למעלה מעשור בתחום, ולכל אורך שנות פעילותו מאפשר לבעלי עסקים רבים להעניק לצוות העובדים שלהם את החוויה המגבשת והמיוחדת ביותר. זו ההזדמנות שלכם להיחשף ולחשוף את העובדים שלכם לעולם הבמבוק. כאן נרחיב אודות הצמח הייחודי הזה, השימושים השונים שלו במהלך ההיסטוריה האנושית ואף נאתגר את כלל המבקרים בפארק בסדנאות מיוחדות של יצירה ובנייה מבמבוק. צרו קשר עם הפארק כבר היום והבטיחו לכל העובדים שלכם חוויה שלא ישכחו בקרוב!

      ימי כיף לקבוצות

      ימי כיף לקבוצות יכולים להיות מגוונים, יש את מי שיעדיף לערוך ארוחה מפנקת, בעוד שאחרים יעדיפו להגיע לים או לבריכה.
      אך אין ספק כי פעילויות גיבוש לקבוצות הטובות ביותר יהיו אלו אשר טומנים בחובם גם פעילות מיוחדת שלא ניתן יהיה למצוא במקומות אחרים.
      על כן, פארק הבמבוק בפרדס חנה פותח את שעריו ומזמין אתכם ואת הקבוצה שלכם להתארח במקום, ליהנות מהאטרקציות השונות ולקחת חלק פעיל בסדנאות היצירה והבנייה אשר ניתנות להתאמה לקבוצות גילאים שונות.

      ימי כיף לקבוצות מכל הסוגים ומכל הגילאים

      ימי כיף לקבוצות מעניקות את המענה המשולם בעבור מטרות רבות, בעוד שהבולטת שבהן – גיבוש קבוצתי איכותי ומהנה במיוחד.
      הקבוצות עשויות להיות מגוונות ולכלול בין היתר גם את הסוגים הבאים:

      משפחה – במידה וגם אתם מחפשים זה זמן רב אחר פעילות שתתאים לכל המשפחה, הרי הפארק הבמבוק זה המקום בעבורכם. כאן יוכלו הילדים וההורים יחדיו ליצור פריטים מרהיבים שונים מהבמבוק וללמוד עוד על העבר שלו ונוכחותו בחיי האדם.
      עובדים – כל מנהל כבר יודע, כי ימי כיף לעובדים הינם חיוניים לשמירה על מורל גבוה במקום העבודה ולשם הבעת הערכתו כלפי צוות העובדים שלו. ימים אלו מאפשרים לעובדים לנוח מהשגרה העמוסה וללמוד דברים חדשים זה על זה ולהתגבש יחדיו.
      ילדים – גם ילדים יכולים ליהנות מסדנאות יצירה ובנייה בבמבוק. זאת בין אם מדובר על פעילות ייחודית של קייטנות או בתי הספר. הסדנאות ניתנות להתאמה מדויקת גם בעבור ילדי החינוך המיוחד, זאת הן ברמת ההסברים והן ברמת המורכבות של הפעילויות השונות בהן יעסקו.

      פארק הבמבוק

      סדנה להכנת "קאזו" (כלי נשיפה) מבמבוק

      ♦ סדנה להכנת ה"קאזו" היא אחת הסדנאות הוותיקות והמבוקשות של בית הבמבוק הסדנה עשירה מאוד במיומנויות ובשימוש בכלי עבודה מקצועיים ובכל זאת אינה מורכבת מדי, לכן היא מתאימה לילדים מגילאי כיתות...

      ענקית קידום האתרים