Facebook Youtube Whatsapp

נראה מעניין ! אשמח לקבל פרטים נוספים...

כאן תופיע כותרת לורם איפסום

סדנת נגרות לילדים בבמבוק

בית הבמבוק מקיים מגוון סדנאות נגרות לילדים בבמבוק:

  • סדנאות נגרות לילדים לבניית כלי נגינה מבמבוק
  • סדנאות נגרות לילדים לבניית גופי תאורה ואהילים מבמבוק
  • סדנאות נגרות לילדים לבניית צעצועים מבמבוק
  • סדנאות נגרות לילדים המותאמים לחגי ישראל (בניית חנוכיות,קישוטים לסוכה ועוד…)

סדנאות נגרות לילדים בבמבוק כמו בעבודה בעץ, נתנסה במיומנויות שונות כגון: ניסור, קידוח, שיוף וביקוע הבמבוק, וניצור פריט מבמבוק אותו כמובן נוכל לקחת הביתה.

כמו כן, בית הבמבוק מקיים: סדנאות נגרות לנוער, סדנאות למבוגרים, פעילויות לבתי ספר, הפעלות לגני ילדים, סדנאות לעובדים, סדנאות לקבוצות וסדנאות גיבוש וכן הפעלות לימי הולדת, סדנאות בטבע והפעלות לאירועים שונים.

ניתן להזמין סדנאות חד פעמיות, סידרה של סדנאות ועד לחוג שבועי קבוע ומקיף ביצירה ובנייה בבמבוק.

לרשימת הסדנאות המלאה

סרטונים מהסדנאות

נשמח להתאים לך סדנה מיוחדת ובלתי נשכחת

השאר/י פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

מבין לקוחותינו

סדנת נגרות לילדים שלא ישכחו בקרוב

כיום, סדנת נגרות לילדים הפכה להיות מעין אטרקציה מיוחדת. זאת לאור העובדה כי כמעט ולא נוכל למצוא פעילויות שכאלו בסמוך לבית. אך במידה וגם אתם מעוניינים לחשוף את הילדים לפעילות ייחודית שכזו, הרי שבית הבמבוק יהיה הכתובת הנכונה בעבורכם. בית הבמבוק פועל זה למעלה מעשור ומעביר סדנאות ופעילויות יצירה ובנייה בבמבוק בעבור אוכלוסיות מגוונות בכל הגילאים. אנו מגיעים לכל הארץ עם כל הציוד הנדרש, עמדות עבודה, מסוריות ועוד…

הסדנאות מתאימות הן לבנים והן לבנות.

כמו כן יש לנו סדנאות נגרות המותאמות במיוחד לילדים עם צרכים מיוחדים.
כמו כן, בבית הבמבוק אנו מציעים שירותי פעילויות לקייטנה

 

סדנת נגרות לילדים – לומדים מכלול של מיומנויות שונות

בעת עבודת הנגרות הילדים יכולים לרכוש מגוון רחב של מיומנות אשר יצליחו ללא ספק לעניין אותם ואף לשדרג את היכולות המוטוריות שלהם, בין אם העדינות או הגסות. הפעילות במסגרתה של סדנת נגרות לילדים תכלול בין היתר גם:

  • הכרת הבמבוק ותכונותיו של חומר גלם ייחודי זה
  • ניסור
  • קידוח
  • שיוף
  • ביקוע של הבמבוק
  • ועוד…

בסופה של הפעילות הייחודית והמהנה הזו ניתן יהיה ליצור פריט ייחודי ובלעדי מבמבוק ואותו לקחת הביתה. אין ספק כי פעילות מסוג זה תוכל לדבר אל ליבם של ילדים רבים וליצור בקרבם עניין רב. חשוב לציין כי במהלכן של הסדנאות הללו ניתן יהיה ליצור מגוון עשיר של פריטים מכל תחומי החיים. זאת לרבות כלי נגינה מיוחדים, גופי תאורה ואהילים, צעצועים ואף אביזרים שונים המותאמים לחגי ישראל – דוגמת החנוכיות, קישוטים לסוכה ועוד…

סדנת נגרות לילדים – מגוון פעילויות ואטרקציות לבנים ובנות

אנו מעבירים את הסדנאות השונות בכל מקום ברחבי הארץ. הצוות המקצועי שלנו יגיע עד אליכם עם כל הציוד הדרוש, לרבות השולחנות ועמדות העבודה, הציוד הכולל ומערכת הגברה בעת הצורך. צרו קשר כבר היום והבטיחו את סדנת הנגרות הייחודית ביותר לילדים.

סדנת עץ 

בית הבמבוק אשר הוקם על ידי אבי ליבוביץ לפני למעלה מעשור, מעמיד לרשותכם מגוון רחב של פעילויות לילדים, נוער ומבוגרים גם יחד, זאת לרבות סדנת עץ ייחודית ומהנה במיוחד. במהלכה של הסדנה ניתן יהיה להכיר לעומק חומר גלם ייחודי – הבמבוק. זאת בנוסף לשיטות העבודה המתאימות לו והמוצרים המגוונים אותם ניתן יהיה ליצור ממנו. בית הבמבוק ישמח לעמוד לרשותכם ולסייע בהתאמה של הסדנה לגילאים ולתחומי העניין הרלוונטיים לכם. 

סדנת עץ ונגרות לילדים

כיום תוכלו גם אתם וגם הילדים ליהנות מפעילות חווייתית, מאתגרת וחינוכית אשר כוללת נגרות ועבודה עם עץ. סדנת עץ בה תבחרו יכולה להתמקד בנושאים שונים, זאת לרבות:

  • בניית כלי נגינה מבמבוק
  • בניית גופי תאורה ואהילים מבמבוק
  • בניית צעצועים מבמבוק
  • סדנאות נגרות לילדים המותאמת לחגי ישראל 
  • ועוד…

קיימות אפשרויות שונות מהן ניתן יהיה ליהנות, כך שבין אם תצרו יחדיו חליל פאן, קסילופון, חץ וקשת, חנוכייה או אפילו קישוטים לסוכה, הרי שניתן יהיה להתאים בעבורכם את הפעילות אשר תענה על הצרכים שלכם בצורה מדויקת ומהנה במיוחד. 

אין ספק כי סדנאות עץ ונגרות יוכלו להתאים בצורה מדויקת לכל הגילאים, זאת גם לבנים וגם לבנות. תחום יצירה זה פונה לליבו של כל אדם ומאפשר לכולם ליהנות מעבודת יצירה ומלאכה מיוחדת במינה שלא תישכח בקרוב. כך שבסופה של הפעילות כל אחד יכול לחזור אל ביתו מלווה בחוויות מהנות ובמזכרת ייחודית מהיום המיוחד בו לקח חלק. 

סדנת עץ ליצירה ובנייה בבמבוק לכל המעוניין

בית הבמבוק מעמיד לרשותכם מגוון של סדנאות והפעלות אשר כוללות יצירה ובנייה בבמבוק, זאת בהתאמה מדויקת לציבור האורחים המגיעים, לרבות ילדים, נוער ומבוגרים. כיום אנו יכולים להעמיד לרשותכם מבחר עשיר של סדנאות ופעילויות שונות המועברות ברחבי הארץ, זאת בין אם אתם מעוניינים להעשיר את סדר היום של הקייטנה או לשלב פעילות מיוחדת ומהנה במהלך יומם של ילדים עם צרכים מיוחדים. כלל הסדנאות מותאמות לאורחים ויספקו בעבורם את הפעילות החווייתית והחינוכית ביותר.

4ac3c6_ff81536eef104a36b617b1bda76c8738 SAMSUNG OLYMPUS DIGITAL CAMERA 4ac3c6_be518789a7694fd1b96071ce1b2b2769 OLYMPUS DIGITAL CAMERA SAMSUNG SAMSUNG SAMSUNG חליל פאן עם כלים 20190825_161938 4ac3c6_36cceee37ef7459bb33afc7276a7e48f 4ac3c6_ba117100a6724d1bbc99ac0e87f951ef 4ac3c6_77f1d613adc842f7b922e7b8fb3cd849 4ac3c6_8a3ac5cdfdfb4daabefd639a7330586a 4ac3c6_c3220e334f1d4457858e4c1edb93e8dd

הפעילויות שלנו

הפעלות לאירועים

מתכננים או מפיקים אירוע ומחפשים אטרקציה מיוחדת ? מחפשים פעילות מהנה ואיכותית לאירוע שלא ישכחו ? הסדנאות של בית הבמבוק משתלבות כאטרקציה מיוחדת ומקורית באירועים שונים. ניתן לבחור לקיים את הסדנה...

הפעלות לימי הולדת

במבוק של יום הולדת רוצים לחגוג יום הולדת מקורי? יום הולדת מיוחד? את הפעלות לימי הולדת של "בית במבוק" הילדים לא ישכחו. מגוון הפעולות ליום הולדת עם הבמבוק: סדנת צלילי הבמבוק סדנה...

ענקית קידום האתרים