Facebook Youtube Whatsapp

נראה מעניין ! אשמח לקבל פרטים נוספים...

כאן תופיע כותרת לורם איפסום

פעילות לילדים עם צרכים מיוחדים

לבית הבמבוק נסיון עשיר בעבודה עם אוכלוסיות מיוחדות.

לראות את השמחה הרבה והסיפוק האדיר כשחניך מצליח לבנות בכוחות עצמו פריט מסוים מבמבוק או כלי נגינה, מהווה עבורי את אחד השיאים הגדולים בעבודה בתחום.

(ניתן בהחלט לשייך את הסדנאות בבמבוק לתחום של נגרות טיפולית)

הסדנאות השונות הותאמו למגוון האוכלוסיות המיוחדות ובהן:

ילדים ונוער בסיכון

  • נפגעי נפש
  • פיגור שכלי (קל-בינוני) ואוטיזם
  • גיל הזהב

לרשימה המלאה של הסדנאות לילדים לחץ כאן

להלן, רשימה חלקית של גופים ומוסדות שבהן הועברו פעילויות של בית הבמבוק (ניתן להתקשר לקבלת חוות דעת והמלצות):

ילדים ונוער בסיכון

  • עמותת "ילדים בסיכוי" (אורורה 03-6475075)
  • כפר הילדים והנוער נווה מיכאל – מרכז חירום פרדס חנה (שושי 052-8119821)
  • פנימיית "אחוזת שרה" בני ברק (גליה 052-4494802)
  • פנימיית רננים – זכרון יעקב (אלינור 050-8333874)
  • כפר הנוער הדתי – כפר חסידים (אנג'לה 050-6877436)
  • פנימיית נווה הדר – חבצלת השרון נתניה (נטלי 050-8571196)
  • פנימיית "אור שמחה" – כפר חב"ד (יחיאל 054-8836770)
  • פנימיית "אחוזת ילדים" – חיפה (052-8297729)

נפגעי נפש

  • בי"ס מאור וביה"ח לבריאות הנפש – טירת הכרמל (דניאלה 054-4226031)
  • ביה"ס מיתר – בוסתן הגליל (מאירה 052-3387134)
  • ביה"ס אדנים – חדרה (הילה 052-2985280)

פיגור שכלי ואוטיזם

  • עמותת "עת לעשות" – נתניה (חן 077-5538801)
  • ביה"ס בר-טוב רעננה (טל 050-6806005)
  • ביה"ס "אחד העם" – חדרה (054-4616124)
  • נווה גנים פתח תקווה יוני (050-5562116)

גיל הזהב

עמותה לתמיכה בניצולי שואה – חיפה (נתן 052-4431777)

נשמח להתאים לך סדנה מיוחדת ובלתי נשכחת

השאר/י פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

מבין לקוחותינו

ניסיון רב בפעילות לילדים עם צרכים מיוחדים 

פעילות לילדים עם צרכים מיוחדים הן חלק משגרת יומו של בית הבמבוק הוותיק והמנוסה. בית הבמבוק מגיע לכל רחבי הארץ ולו ניסיון עשיר עם אוכלוסיות בעלי צרכים מיוחדים. כמו כן לפני מספר שנים הוקם פארק הבמבוק ומעניק לילדים, נוער ומבוגרים בעלי צרכים מיוחדים מרחב מדהים יצירה ובנייה במבוק, מלאכות עתיקות נוספות כגון קליעת סלים, ארעיגה ופסיפס ועוד שלל אטרקציות במתחם כמו האוקיינוס הקסום, תחנות הפעלה ואתגר ועוד הסדנאות השונות ניתנות להתאמה מדויקת לתחומי העניין הרלוונטיים לכם, זאת בנוסף להתאמה לרמה וליכולות של כל הילדים שעתידים לקחת חלק פעיל בסדנה. 

פעילות לילדים עם צרכים מיוחדים בהתאמה מדויקת

ילדים עם צרכים מיוחדים עשויים להתמודד במהלך היום יום שלהם עם קשיים ואתגרים רבים גם בפעילויות אשר עשויות להיראות לאנשים אחרים כפשוטות למדי. כך שאין ספק בשעה שמדובר על פעילות לילדים עם צרכים מיוחדים, הרי שחשוב יהיה לוודא כי הן יהיו אכן מותאמות לילדים הן ברמת ההסברים והן ברמת הביצוע אשר מצופה מהם והעזרה אשר הצוות המקצועי יוכל לספק בעבורם. 

בית הבמבוק שם לו למטרה את השילוב של ילדים ונוער מכל הגילאים ומכל הסוגים בפעילות מיוחדת ומהנה במיוחד, ועל כן מקפיד על הנגשה של כלל הפעילויות אשר מציע, זאת גם לאוכלוסיית הילדים עם הצרכים המיוחדים. כך למעשה, כל ילד וילדה יוכלו למצוא בפעילויות הללו עניין רב והנאה אשר תלווה אותם לכל אורך היום. בסיומה של הפעילות כל ילד יוכל לקחת לביתו את היצירה המיוחדת עליה עבד במהלך הפעילות ולהציגה למשפחתו. אין ספק כי פעילות ייחודית זו ביצירה בבמבוק ומלאכות עתיקות נוספות תעניק לילדים את החוויה המהנה והמיוחדת ביותר. 

פעילות לילדים עם צרכים מיוחדים – מגוון פעילויות שממתינות רק לכם

מגוון פעילויות יצירתיות בבמבוק ובמלאכות עתיקות נוספות הכוללות הפעלה חווייתית עומדות לרשותכם, כך שניתן יהיה לבחור בין יצירה של כלי נגינה מיוחדים, סירות, פעמוני רוח, הכנת גופי תאורה מבמבוק, קליעת סלים, אריגה פסיפס ומגוון רחב של יצירות אחרות לחגי ישראל. בית הבמבוק מזמין אתכם לבקר בפארק (או לחילופין נוכל להגיע אליכם). בוולהינות מפעילות עשירה ומגוונת, לצד הנאה ממיתחמי פעילות ואטרקציות מים ושטח נוספות  המתאימות לכל המשפחה. צרו קשר כבר היום והבטיחו לעצמכם את הפעילות המהנה ביותר עם הילדים.

פעילויות לחינוך מיוחד 

בית הבמבוק מעמיד לרשותכם גם פעילויות לחינוך מיוחד, זאת בגילאים השונים. הצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לשירותכם ולסייע בהתאמה של הפעילויות לרמתם של הילדים ותחומי העניין שלהם. כך למעשה ניתן יהיה להבטיח כי הפעילות והסדנאות השונות יתאימו לכל ילד בצורה מדויקת ויאפשרו לו להשלים את הסדנה בהצלחה ולצאת עם יצירה ייחודית ומקורית אשר עשויה מצמח הבמבוק. 

מגוון רחב של פעילויות לחינוך מיוחד בהתאמה לצרכים

פעילויות לחינוך מיוחד חייבות להיות מותאמות בצורה מדויקת לצרכיהם של הילדים, זאת על מנת לאפשר גם להם לקחת חלק פעיל בכל פעילות או סדנה. הבנה זו למעשה מובילה את תחום עיסוקו של בית הבמבוק. אנו שמים דגש על חוויה חינוכית ויצירתית בעבור כל אחד מהמשתתפים, כך שפעילויות אשר נערכות בעבור ילדים עם צרכים מיוחדים, יהיו מותאמות בצורה מיוחדת לילדים וליכולות שלהם. 

אתגר הוא לא מילה גסה ועל כן גם הפעילות אשר תכלול הסדנה, תהיה ברמה אשר מצד אחד מאפשרת גם לילדי החינוך המיוחד לעסוק בה ומצד שני תהווה אתגר, זאת הן ברמת ההבנה והן ברמת הביצוע. שהרי אתגרים בסביבה תומכת ומכליה יאפשרו לילדים לעבוד על המיומנויות השונות, לרבות יכולות המוטוריקה העדינה והגסה שלהם. 

סדנת נגרות לילדים הוכיחה את עצמה כיעילה בעזרה וטיפול בילדים עם צרכים מיוחדים.

בין הפעילויות השונות שעומדות לרשות הילדים, נוכל למצוא גם:

  • סדנאות נגרות לילדים לבניית כלי נגינה מבמבוק
  • סדנאות נגרות לילדים לבניית גופי תאורה ואהילים מבמבוק
  • סדנאות נגרות לילדים לבניית צעצועים מבמבוק
  • סדנאות נגרות לילדים המותאמים לחגי ישראל 

פעילויות לחינוך מיוחד – אנחנו כאן לשירותכם

בית הבמבוק, אשר הוקם על ידי אבי ליבוביץ זה לפני למעלה מעשור, ישמח לעמוד לשירותכם ולסייע בהתאמה של הפעילויות והסדנאות השונות לאוכלוסיות מגוונות, זאת לרבות ילדים ונוער בסיכון, צרכים מיוחדים וכו'. מן הפעילויות השונות ניתן יהיה ליהנות בצורת סדנא חד פעמית מצד אחד, לשלבן לסדרת מפגשים מצד שני ואפילו לכלול קורס מקיף של כ – 15 מפגשים בהם נלמד להכיר את עולם הבמבוק ושיטות העבודה השונות עמו.

kyoto-1229563_640 4ac3c6_4dbf834527374fc192f43e2d15d08e0d 4ac3c6_0bc8b7a0c8b44d2499f56624231f8e26

הפעילויות שלנו

תיאטרון בובו - במבוק

תיאטרון בובות הבמבוק היחיד מסוגו בשילוב סדנת יצירה להכנת בובות תיאטרון מבמבוק תקציר ההצגה: שלומקיה הוא נגר מצליח ו"איש" טוב לב. יום אחד לאחר עוד יום עבודה מוצלח בנגריה הוא יוצא בדרכו הביתה שלהפתעתו...

פעילויות לקייטנה

♦ אם אתם מפעילים, מארגנים או מרכזים את קייטנת הקיץ בבית הספר, אצלכם ביישוב או אולי מנהלים קייטנה פרטית ומחפשים פעילות איכותית ומיוחדת שהילדים לא ישכחו וההורים ישבחו סדנה שמציעה לילדים יצירה בחומרים...

הפעלות לימי הולדת

במבוק של יום הולדת רוצים לחגוג יום הולדת מקורי? יום הולדת מיוחד? את הפעלות לימי הולדת של "בית במבוק" הילדים לא ישכחו. מגוון הפעולות ליום הולדת עם הבמבוק: סדנת צלילי הבמבוק סדנה...

ענקית קידום האתרים