Facebook Youtube Whatsapp

נראה מעניין ! אשמח לקבל פרטים נוספים...

כאן תופיע כותרת לורם איפסום

סדנאות גיבוש לעובדים

פארק הבמבוק יכול להיות המקום המושלם עבורכם לקיים יום סדנאות גיבוש לעובדים הן מבחינת המרחב שלנו הון מבחינת התכנים שאנו מציעים
המרחב
 פארק הבמבוק משתרע על שטח של 1,800 מ"ר פרטי ומגודר כך שתקבלו פרטיות מוחלטת לאירוע שלכם
מספר רב של מתחמים מוצלים לקיום מספר רב של פעילויות או תחנות בו זמנית (במידת הצורך)
מרחב נעים אסטתי ומעוצב להתכנסות וסעודה (במקום מקפיא, מקרר, קולר לשתייה, ושירותים מסודרים)
אפשרות להשכרת מקרן והקרנת מצגות וסרטים על מסך גדול
התכנים

מגוון סדנאות גיבוש ו – odt למבוגרים

סדנאות יצירה בבמבוק ומלאכות עתיקות המותאמות למבוגרים

הסדנאות יכולות להתקיים במתכונת של סדנאות מונחות (בלווי מדריך שלב אחרי שלב)

או במתכונת של "הפנינג" (תחנות יצירה פתוחות להגעה אקראית של המשתתפים)

 

 

נשמח להתאים לך סדנה מיוחדת ובלתי נשכחת

השאר/י פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

מבין לקוחותינו

פעילות גיבוש לצוות

כל בעל חברה כבר יודע, על מנת לשמור על מורל גבוה במקום העבודה ועל תפוקה גבוהה מצדם של העובדים, עליו יהיה לתגמל אותם בהתאם וליצור סביבת עבודה מגובשת וחיונית. אחת האפשרויות לשם פעילות גיבוש לצוות העובדים של חברתכם יכולה להיות סדנה ייחודית במסגרתו של פארק הבמבוק בפרדס חנה! הפארק הוקם לפני למעלה מעשור ומעניק לילדים, נוער ומבוגרים גם יחד לקחת חלק בסדנאות והפעלות ביצירה ובנייה בבמבוק. 

על חשיבותה של פעילות גיבוש לצוות

פעילות גיבוש לצוות הינה חיונית בכל סוג של מקום תעסוקה. זו תהווה את הדרך שלכם, בעלי העסק והמנהלים, להביע את הערכתם לצוות העובדים שלכם ולאפשר להם ליהנות מכל הטוב שיש לעולם להציע. זאת בצורה פעילויות ייחודיות ומעניינות שלא תמצאו במקום אחר. 

  • נחים מהעבודה – פעילויות וסדנאות שלאו דווקא קשורות לעבודה בשגרה יהוו בחירה נפלאה לפעילות ימי כיף לקבוצות. כך כל עובד יוכל לנוח למשך היום משגרת יומו ולהתעניין בתחומי עיסוק אחרים, לרבות בנייה ויצירה בבמבוק. 
  • לומדים להכיר זה את זו – פעילויות מחוץ לשעות העבודה יכולות לגבש בין העובדים שלכם ולהעניק להם את האפשרות להכיר אחד את השני בצורה מעמיקה יותר, זאת תוך כדי שלוקחים חלק בפעילות ימי כיף לחברות
  • מפגינים הערכה כלפי העובדים – פעילויות הגיבוש לצוות העובדים משרתים מטרה חשובה נוספת, והיא הבעת הערכה כלפי הצוות על עבודתם הנאמנה במשך תקופה ארוכה. זה הפינוק המושלם שתוכלו להעניק לעובדים כאות הערכה ותודה על הכל. 

פעילות גיבוש מיוחדת שלא תשכחו בקרוב

פארק הבמבוק בפרדס חנה מזמין אתכם לחוויה ייחודית ובלתי נשכחת אשר תחשוף אתכם ואת העובדים שלכם לפעילות שלא ישכחו בקרוב. הפעילויות והסדנאות השונות בפארק מתאימות הן לאירועי יום והן לאירועי ערב, הוא מציע מרחב ענק ומוצל לצד סדנאות ואטרקציות לכל המשפחה. ניתן יהיה להוסיף מזנון פעיל ותשתית קייטרינג בעת הצורך. 

צרו קשר עם פארק הבמבוק עוד היום והבטיח לעובדים שלכם ולמשפחותיהם את הפעילות המהנה והחווייתית מכל!

פעילויות גיבוש לקבוצות 

פארק הבמבוק בפרדס חנה מתאים פעילויות גיבוש לקבוצות בכל הגילאים, כך שכל אדם יוכל להיחשף לעולם הבמבוק הנפלא ולגלות את שיטות העבודה היעילות ביותר עמו. הפארק מזמין אתכם, ילדים ומבוגרים גם יחד, לקחת חלק בפעילויות המהנות והמיוחדות ביותר אשר ללא ספק ייצרו אווירה מגובשת והדוקה יותר בין כל חברי הקבוצה. פארק הבמבוק חרט על דגלו את שביעות רצונם של מבקריו ועל כן עושה את כל האפשרי על מנת להעמיד לרשותם מגוון של אטרקציות, פעילויות וסדנאות שונות ומגוונות שיכולות להתאים לכל אדם. 

הפעילויות שלנו

סדנת נגרות לילדים בבמבוק

בית הבמבוק מקיים מגוון סדנאות נגרות לילדים בבמבוק: סדנאות נגרות לילדים לבניית כלי נגינה מבמבוק סדנאות נגרות לילדים לבניית גופי תאורה ואהילים מבמבוק סדנאות נגרות לילדים לבניית צעצועים...

פעילויות לקייטנה

♦ אם אתם מפעילים, מארגנים או מרכזים את קייטנת הקיץ בבית הספר, אצלכם ביישוב או אולי מנהלים קייטנה פרטית ומחפשים פעילות איכותית ומיוחדת שהילדים לא ישכחו וההורים ישבחו סדנה שמציעה לילדים יצירה בחומרים...

ענקית קידום האתרים