Facebook Youtube Whatsapp

נראה מעניין ! אשמח לקבל פרטים נוספים...

השאר/י פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

    הפעלות לחינוך מיוחד

    הפעלות לחינוך מיוחד – מענה לאנשים עם צרכים מיוחדים

    החיפוש אחר פעילויות לילדים עם צרכים מיוחדים עשוי להיות לא פשוט, שהרי על המקום להיות מוצאם לילדים ולאפשר לכם לחוות את הפעילות המרכזית בצורה שמתאימה לקצב וליכולות שלהם.
    בעת פנייה אל פארק במבוק בפרדס חנה, יעמוד בפניכם מגוון רחב של הפעלות לחינוך מיוחד.
    כך שכל ילד באשר הוא יוכל ליהנות ממהלכן ומה שהן יכולות להציע, זאת בשעה שאלו יהיו מותאמות ליכולות ולצרכים האישיים של הילדים.

    הפעלות לחינוך מיוחד בהתאמה מדויקת

    בשעה שמדובר על הפעלות לחינוך מיוחד, הרי שעולה הצורך המהותי בווידוא כי הפעילויות השונות אכן מתאימות בצורה מדוקדקת לאוכלוסיית קהל היעד שלהן. נקודה זו חיונית ותהיה בעלת ההשפעה המכרעת על הצלחתה של הפעילות.

    פארק הבמבוק מעמיד לרשותכם כעת מגוון של סדנאות חוויתיות ופעילויות מיוחדות ומרגשות במיוחד אשר יתאימו לילדים עם צרכים מיוחדים באופן מושלם. את ההתאמה הזו אנו מבצעים תוך כדי התחשבות מקסימלית ביכולות הפיזיות והמוטוריות של הילדים, זאת כמו גם בהתאמה של רמת הקושי המחשבתית של הסדנאות השונות.

    חשוב לציין כי הסדנאות והפעילויות השונות שמציע לכם הפארק יאפשרו את יצירתם ובנייתם של אמצעים שונים אשר עשויים לכלול בין היתר גם כלי נגינה מסוגים שונים, חץ וקשת ואפילו כלים שונים המתאימים לחגי ישראל ולתלמידים במגזר הדתי.

    הפעלות לחינוך מיוחד בעזרת יצירה ובנייה בבמבוק

    אין ספק כי בין ההפעלות המהנות ביותר לילדים ניתן יהיה למצוא את אלו אשר כוללות יצירה ובנייה. העיסוק בחומרים שונים מסייע לפיתוח האינדיבידואלי של כל ילד ומאפשר לו ללמוד יכולות חדשות ולשפר את המוטוריקה שלו. אנו בפארק הבמבוק בפרדס חנה מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר עוד היום והצוות המקצועי שלנו יעמוד לרשותכם וירחיב אודות הפעילויות והסדנאות השונות אשר יעניקו לילדים את האפשרות להתנסות בסוגי יצירה שלא הכירו עד כה. חשוב לציין כי את הפעילויות השונות ניתן יהיה לקיים במתכונת חד פעמית, בסדרת סדנאות או אפילו קורס על בסיס שבועי בן עשרה מפגשים.

    נשמח להתאים לך סדנה מיוחדת ובלתי נשכחת

    השאר/י פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

      מבין לקוחותינו

      הפעילויות שלנו

      הפעלות לאירועים

      מתכננים או מפיקים אירוע ומחפשים אטרקציה מיוחדת ? מחפשים פעילות מהנה ואיכותית לאירוע שלא ישכחו ? הסדנאות של בית הבמבוק משתלבות כאטרקציה מיוחדת ומקורית באירועים שונים. ניתן לבחור לקיים את הסדנה...

      סדנת נגרות לילדים בבמבוק

      בית הבמבוק מקיים מגוון סדנאות נגרות לילדים בבמבוק: סדנאות נגרות לילדים לבניית כלי נגינה מבמבוק סדנאות נגרות לילדים לבניית גופי תאורה ואהילים מבמבוק סדנאות נגרות לילדים לבניית צעצועים...

      ענקית קידום האתרים